Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repositorio.pucesa.edu.ec/handle/123456789/2320
Title: | TWITTER EN LA ENSEÑANZA DEL IDIOMA INGLÉS |
Authors: | Erazo Rivera, Jorge Tarquino Del Rosario Yagual, Eduardo Aníbal |
Keywords: | M-LEARNING CONSTRUCTIVISTA CONECTIVISTA |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | This study was developed with the purpose of having students increase the four skills of the foreign language in English, implementing a social web 2.0 tool, such as the social network Twitter, because there is a deficit in the production of the foreign language for this research (N = 50) were used as students between the technical and technological training courses of the Juan Bautista Aguirre Technological Institute of the canton of Daule province of Guayas. |
Description: | Este estudio fue elaborado con el propósito de que los estudiantes incrementen las cuatro habilidades del idioma extranjero en Ingles, implementando una herramienta social web 2.0, como es la red social Twitter, debido que existe un déficit en la producción del idioma extranjero, para esta investigación se utilizó encuestas tantos en docente (n=50) como estudiantes entre las carreras de formación técnica y tecnológica del Instituto Tecnológico Superior Juan Bautista Aguirre del cantón de Daule provincia del Guayas. |
URI: | http://repositorio.pucesa.edu.ec/handle/123456789/2320 |
ISSN: | 2550-679X |
Appears in Collections: | II Congreso: CIENCIA, SOCIEDAD E INVESTIGACIÓN UNIVERSITARIA |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Twitter.pdf | 182,42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
OFICIO DE RESPONSABILIDAD PONENCIAS II.pdf | 376,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.